вул. Паустовського; Індекс: 29000, Хмельницький, Україна
+380 (99) 663-52-61
+380 (67) 564-85-72
Опис товару
Високотемпературна мастило MC 1510 BLUE
Володіє високою окисної стабільністю і захищає вузли тертя при різких перепадах температур.
Унікальна температура краплепадіння 350°С , що на 100 градусів вище ніж у імпортних аналогів
Забезпечує безвідмовну роботу підшипників навіть при перегріві
Економить гроші, запобігаючи повторні заміни деталі (працює понад 300 тис. км.)
Витримує високі навантаження: екстрене гальмування, жаркий клімат, розбиті дороги
ВУЗЛИ ЗАСТОСУВАННЯ:
- підшипники
- зубчасті передачі
- карданні вали
- кульові опори
- опорні мехнизми
Мастило МС BLUE можна використовувати для актуатора зчеплення.
Високотемпературна мастило MC 1510 BLUEВисокотемпературная мастило MC 1510 BLUE
Високотемпературна мастило MC 1510 BLUE
Володіє високою окисної стабільністю і захищає вузли тертя при різких перепадах температур.
Унікальна температура краплепадіння 350°С , що на 100 градусів вище ніж у імпортних аналогів
Забезпечує безвідмовну роботу підшипників навіть при перегріві
Економить гроші, запобігаючи повторні заміни деталі (працює понад 300 тис. км.)
Витримує високі навантаження: екстрене гальмування, жаркий клімат, розбиті дороги
Склад:
12% - Індія
84% - Росія
2% - США
1.5% - Китай
0.5% - Японія
Робочий температурний діапазон: від -40⁰С до 180°С
ВУЗЛИ ЗАСТОСУВАННЯ:
Застосовується: підшипники, зубчасті передачі, карданні вали, кульові опори, опорні мехнизми
Мастило МС BLUE можна використовувати для актуатора зчеплення.
ПРИНЦИП РОБОТИ
При гальмуванні завантаженої фури енергія руху переходить в тепло. Гальмівні диски і підшипники розігріваються до сотень градусів. Важливо, щоб в цей час мастило надійно утримувалася у вузлі і не витікала.
Мастило BLUE пройшла випробування в воістину пекельних умовах.
При 180⁰С і навантаженні 50 000 кг/см2 підшипник
пропрацював 9 млн. циклів, що на практиці відповідає більш 500 000 км.
ХАРАКТЕРСТИКИ МАСТИЛА
Високотемпературна пластичне мастило
Літієвий комплекс
Клас в'язкості: NLGI-23
Відповідає DIN51502-KP23R-40
Температура краплепадіння 350⁰С
Колір змащення: синій
ВІДПОВІДАЄ ДОПУСКАМ:
MAN 284 li-h 2
MB 265.1
ЗАМІНЮЄ:
CASTROL
Castrol LMX
LCG 2 Grease
Fuchs
RENOLIT DURAPLEX EP
RENOLIT H 443-HD 88
RENOLIT LX-PEP 2
Mobil
Mobilgrease HP 103
Mobilgrease XHP 221
Mobilgrease XHP 222
Total
Multis Complex EP 2
Multis Complex S2 A
Multis Complex SHD 22
Chevron
Delo grease EP 2
Delo grease ESI
Shell
Gadus S3 V220C 2
Gadus S2 V100 2
Gadus S3 V220C 2
Statoil
UNIWAY LIX 22 PA
UniWay LiX 42
Gazpromneft
Supergrease CX 2
ВНИИНП
ВНИИНП-261
Сапфір
ГОСТ/ТУ
Мастило №158
ЛКС-2
Старт (ВНИИНП-505)
Униол-2М-1
Політерм
* перед вибором замінника необхідна консультація з технічним відділом ТОВ «ВМПАВТО»
Володіє високою окисної стабільністю і захищає вузли тертя при різких перепадах температур.
Унікальна температура краплепадіння 350°С , що на 100 градусів вище ніж у імпортних аналогів
Забезпечує безвідмовну роботу підшипників навіть при перегріві
Економить гроші, запобігаючи повторні заміни деталі (працює понад 300 тис. км.)
Витримує високі навантаження: екстрене гальмування, жаркий клімат, розбиті дороги
ВУЗЛИ ЗАСТОСУВАННЯ:
- підшипники
- зубчасті передачі
- карданні вали
- кульові опори
- опорні мехнизми
Мастило МС BLUE можна використовувати для актуатора зчеплення.
Високотемпературна мастило MC 1510 BLUEВисокотемпературная мастило MC 1510 BLUE
Високотемпературна мастило MC 1510 BLUE
Володіє високою окисної стабільністю і захищає вузли тертя при різких перепадах температур.
Унікальна температура краплепадіння 350°С , що на 100 градусів вище ніж у імпортних аналогів
Забезпечує безвідмовну роботу підшипників навіть при перегріві
Економить гроші, запобігаючи повторні заміни деталі (працює понад 300 тис. км.)
Витримує високі навантаження: екстрене гальмування, жаркий клімат, розбиті дороги
Склад:
12% - Індія
84% - Росія
2% - США
1.5% - Китай
0.5% - Японія
Робочий температурний діапазон: від -40⁰С до 180°С
ВУЗЛИ ЗАСТОСУВАННЯ:
Застосовується: підшипники, зубчасті передачі, карданні вали, кульові опори, опорні мехнизми
Мастило МС BLUE можна використовувати для актуатора зчеплення.
ПРИНЦИП РОБОТИ
При гальмуванні завантаженої фури енергія руху переходить в тепло. Гальмівні диски і підшипники розігріваються до сотень градусів. Важливо, щоб в цей час мастило надійно утримувалася у вузлі і не витікала.
Мастило BLUE пройшла випробування в воістину пекельних умовах.
При 180⁰С і навантаженні 50 000 кг/см2 підшипник
пропрацював 9 млн. циклів, що на практиці відповідає більш 500 000 км.
ХАРАКТЕРСТИКИ МАСТИЛА
Високотемпературна пластичне мастило
Літієвий комплекс
Клас в'язкості: NLGI-23
Відповідає DIN51502-KP23R-40
Температура краплепадіння 350⁰С
Колір змащення: синій
ВІДПОВІДАЄ ДОПУСКАМ:
MAN 284 li-h 2
MB 265.1
ЗАМІНЮЄ:
CASTROL
Castrol LMX
LCG 2 Grease
Fuchs
RENOLIT DURAPLEX EP
RENOLIT H 443-HD 88
RENOLIT LX-PEP 2
Mobil
Mobilgrease HP 103
Mobilgrease XHP 221
Mobilgrease XHP 222
Total
Multis Complex EP 2
Multis Complex S2 A
Multis Complex SHD 22
Chevron
Delo grease EP 2
Delo grease ESI
Shell
Gadus S3 V220C 2
Gadus S2 V100 2
Gadus S3 V220C 2
Statoil
UNIWAY LIX 22 PA
UniWay LiX 42
Gazpromneft
Supergrease CX 2
ВНИИНП
ВНИИНП-261
Сапфір
ГОСТ/ТУ
Мастило №158
ЛКС-2
Старт (ВНИИНП-505)
Униол-2М-1
Політерм
* перед вибором замінника необхідна консультація з технічним відділом ТОВ «ВМПАВТО»
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | MAN |
Об'єм рідини | 0.42 мл |
Інформація для замовлення
- Ціна: 420 ₴